Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Τα τρολ!


Όλοι μας χρησιμοποιούμε την αργκό. Άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο. Πραγματικά η φαντασία ορισμένων όταν πρόκειται για "καινούριες" λέξεις δεν έχει όριο. Χρησιμοποιούμε την αργκό καθημερινά, ακόμα και χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Τσατάρω, γκουγκλάρω, πετάω χαρταετό και το κλασσικό πλέον "την παλεύεις?" είναι μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Το δικό μου αγαπημένο είναι το τρολ. Πρόκειται για όρο που προέκυψε από το internet. Χρησιμοποιείται όταν κάποιος μπαίνει σε μια διαδυκτιακή συζήτηση και μπερδεύει τους υπολοίπους.Το τρολ απλά βγάζει γέλιο σε βάρος των υπολοίπων που προσπαθούν να καταλάβουν μάταια τι εννοεί. Η πρακτική αυτή μεταφέρεται συχνά και σε συζητήσεις στην πραγματική ζωή.
Το τρολάρω έχει χρήση και στον καθημερινό λόγο. Αυτή ταιριάζει γάντι στην παρέα μου. Τρολάρω όταν από το πουθενά εκτρέπω τη συζήτηση αλλάζοντας απότομα θέμα, και φέρνοντας έτσι τους συνομιλητές μου σε δύσκολη θέση γιατί τους αναγκάζω να απαντήσουν επί τούτου, και μάλιστα σε ρίαλ τάιμ περιβάλον. Δεν πρόκειται δηλαδή απλά και μόνο για συσκότιση, και σίγουρα δεν προσφέρεται για γέλιο.
Βλέποντας το Darkness χθες βράδυ με τη παρέα μου δεν μπόρεσα να σταματήσω να γελάω. Είναι όλοι τους ο ορισμός του τρολ. Χαρακτηριστική ατάκα της βραδιας:
"Είναι πολλοί καριόληδες?"
"Ποιοι?"
"Τα φαντάσματα που πειράζουν τα παιδάκια (?!) "
"Ααα... Κι εμένα μ'αρέσουν οι κεφτέδες."

H "απαλεψιά" στο μεγαλείο της! Όμως όλοι αγαπούν τα τρολ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου